Om Onlinesiergrind.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies. Bekijk ons cookiebeleid.Sluiten
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg.
 
Onlinesiergrind.nl
 

Veelgestelde vragen

Bestellen

Bestellen per account via onze website
U kunt via onze website zowel mét als zonder account bestellen. Wanneer u een account aanmaakt krijgt u de mogelijkheid snel online te bestellen en kunt u de status van uw bestelling volgen en eerdere bestellingen opvragen. Wanneer u zonder account besteld heeft u deze mogelijkheden niet.

Bestellen per telefoon
U kunt bij ons telefonisch uw bestelling doorgeven. Wij zullen dan, na ontvangst van al uw gegevens een factuur van uw bestelling opmaken en deze via de e-mail versturen. Zodra wij de betaling hebben ontvangen wordt uw bestelling verwerkt. Onze voorkeur ligt bij bestelling via de webshop. Op deze manier hebben wij gelijk al uw gegevens en kunt u snel en veilig met I-Deal betalen.

Bestellen per email
Het is eventueel mogelijk uw bestelling via email door te geven. Dit gaat hetzelfde als het bestellen per telefoon.

De status van mijn bestelling
Wanneer u een account heeft aangemaakt op onze site kunt u de status van uw bestelling volgen, dit staat precies in uw account weergegeven.

Annuleren van een bestelling
Annuleren van bestellingen kan alleen binnen 24 uur na bestelling en betaling.

Bezorgen, Afhalen en Retourneren

Wat zijn de verzendkosten?
De vrachtkosten zijn gratis waneer u minimaal 1 bigbag zand, grind of split bij ons besteld. Ook bestellingen waarbij onze andere producten worden gecombineerd met minimaal 1 bigbag zand, grind of split worden gratis geleverd. Voor een bestelling met alleen grindplaten en/of worteldoek zijn de bezorgkosten op aanvraag. Indien er een bestelling met alleen grindplaten en/of worteldoek via de website wordt geplaatst zal er apart een factuur voor de bezorgkosten worden verstuurd. Uw bestelling zal pas worden verwerkt wanneer deze in zijn geheel is voldaan.

Hoe lang is de levertijd na het bestellen en het voldoen van de betaling?
Na het plaatsen en betalen van uw bestelling zullen alle door u bestelde artikelen ( indien op voorraad ) binnen 14 dagen bij u voor de deur of zo dichtbij als mogelijk is worden afgeleverd. In de praktijk is levering binnen een week meestal mogelijk.

Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?
Het is niet mogelijk zelf een afleverdag met ons af te spreken. Wel kunt u een uiterste afleverdatum of leverweek afspreken. Wij werken met een externe transporteur en zijn afhankelijk van hun planning. Nadat uw bestelling in behandeling is genomen door de transporteur zullen zij telefonisch contact met u zoeken om een afleverdag af te spreken.

Waar word gelost en hoe groot is de vrachtwagen waar mijn bestelling door wordt geleverd?
Uw bestelling wordt gelost naast de vrachtauto op een goed berijdbare weg. Waar gelost wordt is altijd ter beoordeling aan de chauffeur. Er dient rekening gehouden te worden dat de bestellingen afgeleverd worden door een vrachtwagen met kooiaap. Wanneer de chauffeur niet in uw straat of bij de gewenste afleverplaats kan komen dan wordt de bestelling zo dichtbij mogelijk afgeleverd.

Kan ik op een ander afleveradres laten bezorgen?
U kunt een ander afleveradres dan uw postadres doorgeven. U kunt dit tijdens de bestelling via de website of per e-mail of telefoon aan ons aangeven.

Waar kan ik artikelen afhalen en moet ik deze van te voren bestellen?
U kunt producten alleen bij ons afhalen in Lelystad na vooraf te bestellen. Producten kunnen worden opgehaald op onderstaand adres

B&B Handelsonderneming OPSLAG
Kaapstanderweg 41
8243 RB Lelystad

Is het mogelijk om artikelen te retourneren?
Dit is mogelijk binnen 7 werkdagen na ontvangst van uw bestelling zonder opgaaf van reden. Onlinesiergrind.nl kan het transport hiervoor niet verzorgen, dit dient de klant zelf te regelen. Zie artikel 8. Retourgarantie van onze algemene voorwaarden.

Betalen en Geldzaken

Op welke manier kan ik betalen?
U kunt bij ons betalen op 3 manieren, namelijk:
- Via een overboeking wanneer u per telefoon/mail besteld en een factuur van ons ontvangt.
- Via IDEAL wanneer u via onze website betaald.
- Contant wanneer u producten bij ons ophaalt.

Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
Wanneer u via de website besteld en betaal via I-Deal staat de betaling direct op onze rekening, een overboeking zal maximaal 2 dagen duren.

Hoe werkt betalen via IDEAL?
Aan het eind van het bestelproces wordt u doorverwezen naar de betaalpagina van Multisafepay (zij verzorgen al onze I-Deal betalingen). Wanneer u op deze pagina de instructies volgt en uw betaalpas samen met de Random Reader bij de hand houdt kunt u makkelijk en veilig via de site uw betaling in orde maken.

Kan ik achteraf betalen?
Bij Onlinesiergrind.nl is betaling achteraf niet mogelijk. Doordat wij zeer scherpe prijzen hanteren leveren wij bestelling pas uit nadat het gehele bedrag door ons is ontvangen

Kan ik afrekenen bij de chauffeur?
Doordat wij met een externe transporteur werken is afrekenen bij de chauffeur niet mogelijk.

Overig

Kan ik grotere foto's van bepaalde producten ontvangen?
U kunt ons altijd een e-mail sturen met aanvraag voor grotere foto's

Staat uw vraag er niet tussen?

Neem contact met ons op via 0320-219170 of mail ons naar info@onlinesiergrind.nl